V primeru nastanka zavarovalnega primera, če zbolite ali se poškodujete o tem obvestite zavarovalnico na telefonsko številko asistenčnega centra +386 1 8888 044, ki deluje 24 ur na dan, vse dni v letu. Če zaradi nujnega primera ni mogoče vzpostaviti stika, pokličite takoj, ko bodo možnosti to dopuščale.
V primeru lažjih obolenj ali ambulantnega zdravljenja, ko niste sprejeti v bolnišnico, zdravljenje plačate sami in po vrnitvi domov, na podlagi predloženih računov uveljavite povračilo sredstev. Za stroške nad 500 EUR je o tem treba predhodno obvestiti zavarovalnico.
Če ste sprejeti v bolnišnico/kliniko v tujini, bo zavarovalnica stroške zdravljenja plačala neposredno bolnišnici, ki vas zdravi. O hospitalizaciji čimprej obvestite zavarovalnico na telefonsko številko +386 1 8888 044.
Odvisno od vrste dogodka boste za uveljavitev zavarovanja potrebovali naslednje dokumente:
- Originalni račun plačila bolnišnici, če plačate sami,
- zdravniško potrdilo na katerem je navedena bolezen, poškodba,
- zdravniško poročilo zdravnika, ki potrjuje zdravljenje in stroške,
- računi za dodatne stroške odobrene s strani zavarovalnice.
Pri individualnih potovanjih v tujino (brez potovalne agencije) se kot dokazilo o potovanju upošteva Ide@l World kartična transakcija, kot na primer plačilo goriva na črpalki v tujini, plačilo hotela ali druge oblike bivanja v tujini, plačilo smučarskih kart itd.
Ob vrnitvi v domovino pokličite telefonsko številko zavarovalnice AXA, 01 8888 044, kjer boste prejeli vse potrebne informacije, katere zdravstvene dokumente ali druga dokazila je treba vložiti za uveljavitev kritja za vaš zavarovalni primer.
Več informacij o pogojih zavarovanja preberite v Splošnih pogojih za zavarovanje imetnikov plačilnih kartic.