Imate težave pri potrjevanju spletnih nakupov?
Vam spletna stran ne ponudi možnosti potrditve z mŽetonom? Morda je blokiran, aktivirajte novega.
V primeru, da ste mŽeton v preteklosti že uspešno aktivirali, vendar pa vam spletna stran za potrditev plačila ne ponudi možnosti potrditve z mŽetonom, temveč le potrditev s kartico, imate najverjetneje blokiran mŽeton - mŽeton namreč postane blokiran po treh poskusih vpisovanja napačnega enkratnega gesla mŽetona.
Blokirani mŽeton v rubriki mŽeton v mobilni banki enostavno izbrišite, aktivirajte novega in ponovite poskus potrditve spletnega nakupa.

Ali na mobilnik ne prejmete potisnega sporočila za potrditev? Preverite nastavitve naprave.
Če ste na strani za potrditev plačila izbrali "potrditev s potisnim sporočilom v mobilno banko" in v naslednjem koraku (če imate več kot en mŽeton) izbrali pravo serijsko številko mŽetona, potisnega sporočila pa na mobilno napravo ne prejmete, preverite, ali imate ustrezno omogočeno prejemanje potisnih sporočil. Za uspešen prejem potisnih sporočil v mobilno banko (mŽeton) za potrjevanje spletnih nakupov prosimo preverite, da imate vklopljeno oboje:
1. Vklopljeno prejemanje obvestil za aplikacijo N Banka v sistemskih nastavitvah naprave:
Android:
Nastavitve > Aplikacije > N Banka > Obvestila: omogočeno
iOS:
Nastavitve > Obvestila > N Banka > Dovoli obvestila.
2. Vklopljeno prejemanje potisnih obvestil v sami mobilni banki:
po prijavi v mobilno banko (Android ali iOS):
Nastavitve > Obveščanje > Potisna sporočila: vklopljeno.