Osebne finance Mikro podjetja in podjetniki Srednja in velika podjetja

Kako potrdim spletni nakup v mobilni banki z mŽetonom?
(za opis postopka potrditve spletnega nakupa s čitalcem kartic in kartico kliknite tu)

Po aktivaciji mŽetona z enim klikom v vaši mobilni banki (opisano v nadaljevanju) boste nakup na spletu opravili povsem enostavno:

1) s potisnim sporočilom, prejetim v mobilno banko, 

ali

2) z enkratnim geslom, ki ga ustvarite z ročnim vnosom dveh podatkov o transakciji (pri načinu »MDS« v mŽetonu v mobilni banki). 

Če imate več mŽetonov, boste izbrali še številko mŽetona, s katerim želite potrditi plačilo.


Način 1: Potrditev prek potisnega sporočila, prejetega na mŽeton v mobilni banki


1. Za potrjevanje s potisnimi sporočili vklopite prejemanje potisnih sporočil (v Nastavitvah v mobilni banki*). Če imate več aktivnih mŽetonov (npr. mobilno banko na več napravah in na vsaki aktiviran mŽeton), boste morali izbrati še številko mŽetona z naprave, na katero želite prejeti potisno sporočilo.

3ds2_1

2. Na mobilno napravo, na kateri imate mobilno banko z aktiviranim mŽetonom, boste prejeli potisno sporočilo, na katerega morate klikniti.

3ds2_2

3. Po kliku na potisno sporočilo boste preusmerjeni v mobilno banko, kjer se najprej avtenticirate z obstoječo biometrično (prstni odtis/obraz) ali drugo metodo (PIN/geslo).

3ds2_3

4. Po uspešni avtentikaciji se vam bodo na zaslonu za potrditev nakupa izpisale podrobnosti transakcije. Transakcijo potrdite s klikom na gumb »Potrdi«.

3ds2_4

*Potisna sporočila po prijavi v mobilno banko vklopite v rubriki Nastavitve > Obveščanje > Potisna sporočila.

Način 2: Potrditev z enkratnim geslom, ustvarjenim z vpisom dveh podatkov v mŽeton

(način »MDS« v oddelku mŽeton v mobilni banki)


1. Če ne morete uporabljati potisnih sporočil, izberite možnost enkratne kode z mŽetona. V primeru, da imate mobilno banko nameščeno na več napravah (in na vseh aktiviran mŽeton), boste morali izbrati še serijsko številko mŽetona na ustrezni napravi.

3ds2_mds_1

2. Na naslednjem koraku bosta izpisana dva vhodna podatka, ki ju morate ročno vpisati v mobilni banki v oddelku mŽeton v načinu »MDS«.

3ds2_mds_2

3. Ob vpisu obeh vhodnih podatkov o transakciji v načinu »MDS« se spodaj pokaže ustvarjeno enkratno geslo.

3ds2_mds3b

4. Enkratno geslo prepišete (brez presledkov) v predvideno polje na spletni strani in potrdite transakcijo.

3ds2_mds_4


Imate težave pri potrjevanju spletnih nakupov?

Vam spletna stran ne ponudi možnosti potrditve z mŽetonom? Morda je blokiran, aktivirajte novega.

V primeru, da ste mŽeton v preteklosti že uspešno aktivirali, vendar pa vam spletna stran za potrditev plačila ne ponudi možnosti potrditve z mŽetonom, temveč le potrditev s kartico, imate najverjetneje blokiran mŽeton - mŽeton namreč postane blokiran po treh poskusih vpisovanja napačnega enkratnega gesla mŽetona.

Blokirani mŽeton v rubriki mŽeton v mobilni banki enostavno izbrišite, aktivirajte novega in ponovite poskus potrditve spletnega nakupa.

mzeton-blokiran

Ali na mobilnik ne prejmete potisnega sporočila za potrditev? Preverite nastavitve naprave.

Če ste na strani za potrditev plačila izbrali "potrditev s potisnim sporočilom v mobilno banko" in v naslednjem koraku (če imate več kot en mŽeton) izbrali pravo serijsko številko mŽetona, potisnega sporočila pa na mobilno napravo ne prejmete, preverite, ali imate ustrezno omogočeno prejemanje potisnih sporočil. Za uspešen prejem potisnih sporočil v mobilno banko (mŽeton) za potrjevanje spletnih nakupov prosimo preverite, da imate vklopljeno oboje:

1. Vklopljeno prejemanje obvestil za aplikacijo N Banka v sistemskih nastavitvah naprave:

Android:
Nastavitve > Aplikacije > N Banka > Obvestila: omogočeno

iOS:
Nastavitve > Obvestila > N Banka > Dovoli obvestila.

2. Vklopljeno prejemanje potisnih obvestil v sami mobilni banki:

po prijavi v mobilno banko (Android ali iOS):
Nastavitve > Obveščanje > Potisna sporočila: vklopljeno.


Kako aktivirate mŽeton?

Aktivacija mŽetona je enostavna in brezplačna. Pogoj za aktivacijo je, da imate debetno kartico Mastercard, kartico Ide@l Mastercard ali poslovno debetno kartico Mastercard ter da uporabljate Mobilno N Banko. V mobilni banki v meniju mŽeton z enim klikom aktivirate mŽeton in ga pričnete takoj uporabljati za spletno nakupovanje.

mzeton-vstopna

V mobilni banki izberite
možnost mŽeton.

mzeton-geslo

Uporabite enak dostop
kot za mobilno banko.

mzeton-aktiviraj

Tapnite na gumb
Aktiviraj žeton.


Uspešno ste aktivirali mŽeton!

 

mzeton-koda

Za deaktivacijo mŽetona držite prst na zaslonu in izberite možnost »Izbriši mŽeton«.
mŽeton lahko kadarkoli ponovno aktivirate. 

Trenutno podprti servisi:

mŽeton je trenutno na voljo imetnikom debetne Mastercard in Ide@l Mastercard za potrjevanje nakupov na svetovnem spletu in za naročila vklopa digitalnih kanalov (spletna N Banka za fizične osebe, Flik) na daljavo.


Pomoč uporabnikom in dodatne informacije