Deaktivacija naprave je priporočljiva v primeru zamenjave, izgube ali odtujitve mobilne naprave. Servis mobilne banke ni ukinjen, zato ga kasneje lahko ponovno aktivirate. Če želite onemogočiti dostop do aplikacije iz določene naprave, je deaktivacija možna na 3 načine.
Napravo deaktivirate sami
Na svoji napravi lahko sami deaktivirate uporabo mobilne banke na tej napravi ali na drugi napravi, če jih uporabljate več. V prijavljenem delu aplikacije izberete Nastavitve in opcijo Deaktivacija naprave. Ob potrditvi deaktivacije boste prejeli e-poštno sporočilo o deaktivaciji izbrane naprave.
V primeru, da deaktivirate edino nparavo, na kateri imate aktivno mobilno banko, boste napravo laahko ponovno aktivirali le s pridobitvijo novega aktivacijskega ključa v poslovalnici.
Deaktivacija naprave preko kontaktnega centra
Kontaktnemu centru se identificirate in sporočite naziv naprave, ki jo želite deaktivirati. Po uspešni deaktivaciji boste na e-poštni naslov prejeli obvestilo, da je bila izbrana naprava deaktivirana na vašo zahtevo, oddano prek Kontaktnega centra.
Deaktivacija naprave v poslovalnici
V poslovalnici navedete naziv naprave, ki jo želite deaktivirati. Po uspešni deaktivaciji boste na e-poštni naslov prejeli obvestilo, da je bila izbrana naprava deaktivirana na vašo zahtevo, oddano v poslovalnici.