Spoštovani,
zaradi varnostnih razlogov vas Mobilna N Banka vsakih 30 dni pozove, da vstop potrdite s ponovno prijavo v vaš račun Rekono.
Obveščamo vas, da smo ta interval sedaj podaljšali s 30 dni na 90 dni. Podaljšani interval bo začel veljati po vaši naslednji prijavi v mobilno banko z računom Rekono.
Primer: Mobilna banka vas pozove, da se ponovno prijavite z vašim računom Rekono, ker je od zadnje prijave z Rekonom preteklo 30 dni. Po uspešni prijavi je interval podaljšan. V mobilno banko se boste sedaj z Rekono računom naslednjič prijavili šele čez 90 dni.
Da pri ponovni prijavi po 90 dneh ne bi imeli težav, vam priporočamo, da si dobro zapomnite podatke, s katerimi dostopate do vašega računa Rekono. To so:
- e-poštni naslov,
- geslo in
- PUK koda.
Na ta način boste lahko vedno obnovili dostop do vašega računa Rekono, če katerega od podatkov pozabite. Priporočamo tudi, da si z vašim Rekono računom registrirate mobilno aplikacijo Rekono OnePass (prenesete jo iz Google Play, App Store ali Huawei App Gallery), ki jo lahko uporabljate za prijavo z Rekono namesto enkratnih SMS žetonov. S pomočjo Rekono OnePass aplikacije boste lahko tudi enostavneje ponastavili vstopno geslo vašega Rekono računa, če ga boste pomotoma pozabili.
Želimo pa vas spomniti še, da nikoli nikomur ne razkrivajte dostopnih elementov vašega Rekono računa, kot so e-poštni naslov, vstopno geslo, PUK koda ali enkratno geslo prejeto v SMS sporočilu. Niti uslužbenci N Banke niti uslužbenci podjetja Rekono od vas nikoli ne bodo zahtevali, da jim poveste ali kakorkoli drugače razkrijete kateregakoli od navedenih elementov vašega Rekono računa. V primeru, da vas kdo kontaktira in se predstavlja kot uslužbenec N Banke ali podjetja Rekono ter vas poziva, da mu poveste vaše dostopne podatke Rekono računa, gre zagotovo za prevaro. Prav tako bodite pozorni, da Rekono dostopne podatke denimo ob prijavi v mobilno ali spletno banko, pa tudi sicer, vpisujete le na pravem Rekono spletnem naslovu – to preverite tako, da preverite, ali je v naslovni vrstici brskalnika izpisan spletni naslov »https://idp.rekono.si«.
Za vse informacije smo vam na voljo na brezplačni številki 080 22 65 od ponedeljka do petka med 8:00 in 19:30 ali na info@nbanka.si.
Želimo vam uspešno digitalno poslovanje še naprej,
N Banka d.d.