1. Rekono računa še nisem povezal/a s spletno ali mobilno banko pri N Banki. Rekono račun imam ustvarjen že od prej, vendar pa se ne morem pa se več prijaviti vanj (pozabljeno geslo, nimam več dostopa do mobilne telefonske številke, ker je bila službena ali izgubljena/zamenjana). Kako lahko pridobim dostop do Rekono računa oz. kako ustvarim novega?
Če Rekono računa niste še nikoli prej povezali s Spletno N Banko ali Mobilno N Banko, vam dostopa s strani banke žal ne moremo ponastaviti na daljavo (v primeru, da pa ste Rekono že povezali, pa vam lahko pomagamo). V tem primeru vam lahko vaš nedostopni Rekono račun ukine le podporna služba storitve Rekono (support@rekono.si), nato pa lahko ustvarite nov Rekono račun in ga povežete s spletno ali mobilno banko pri N Banki. Postopek je enostaven in hiter: na naslov support@rekono.si pošljite e-sporočilo z e-poštnega naslova, ki ste ga nekoč prej že prijavili v vaš Rekono račun. V sporočilu navedite, da želite izbrisati vaš stari, nedostopni Rekono račun, ker želite ustvariti novega. V sporočilu navedite tudi vašo davčno številko in mobilno telefonsko številko, ki je prijavljena na zadevnem Rekono računu. Podporna služba Rekono vas bo kontaktirala in vam izbrisala nedostopni Rekono račun. Novi Rekono račun pa boste nato ustvarili kar po postopku povezovanja spletne ali mobilne banke (oba postopka sta opisana na teh spletnih straneh) in uspešno povezali spletno oz. mobilno banko.
Pozabljeno geslo lahko poskusite ponastaviti tudi s klikom na "Pozabljeno geslo" na zaslonu za prijavo z Rekono.
Po kliku na "pozabljeno geslo" in vpisu e-poštnega naslova Rekono računa, za katerega želite ponastaviti geslo, imate dve možnosti za ponastavitev gesla:
1. z vpisom PUK kode:
shranjeno PUK kodo vpišete ter nato določite novo vstopno geslo
2. prek potrditve z e-poštnim sporočilom in drugim faktorjem (ki ni SMS žeton):
kliknite na možnost "Nadaljuj prek e-pošte", določite novo vstopno geslo in spremembo potrdite z enim od možnih dodatnih faktorjev za potrditev, ki ni SMS žeton - torej z Rekono OnePass, FIDO ključkom ali kvalificiranim digitalnim potrdilom ki je prijavljeno v vašem Rekono profilu. Pozabljenega gesla ni možno ponastaviti prek e-pošte in enkratne kode v SMS sporočilu.
Če nimate možnosti ponastaviti gesla na predhodno navedene načine, je edina možnost, da vam prek Rekono podpore izbrišejo vaš Rekono račun in da ustvarite nov Rekono račun in ga povežete s spletno oz. mobilno banko.
V tem primeru pošljite e-poštno sporočilo neposredno na podporo Rekono (support@rekono.si), kjer bodo preverili podatke zadevnega Rekono računa (e-poštni naslov, mobilna telefonska številka in davčna številka) in vam Rekono račun deaktivirali, da boste lahko ustvarili nov Rekono račun in ga povezali s spletno oz. mobilno banko.
2. Prek mobilne banke za fizične osebe sem uspel/a povezati Rekono. Ali moram isti postopek ponoviti tudi v spletni banki za fizične osebe, katere uporabnik/ca sem?
Če ste Rekono račun od 25.4. dalje že uspešno povezali prek ene od digitalnih bančnih poti (spletne ali mobilne banke), ste s tem prek banke pridobili visoko stopnjo zaupanja v Rekono račun in se s tem Rekono računom enostavno le še prijavite v ostale digitalne bančne poti pri banki. Primer: če ste Rekono račun že povezali prek mobilne banke, lahko pri prijavi v spletno banko izberete že možnost "Prijava z e-identiteto" in se prijavite v spletno banko.
3. Spletna banka mi ob prijavi z enim od starih načinov (OTP čitalec, stari vstop z up. imenom, geslom in SMS žetonom,...) ni ponudila možnosti, kot opisano v navodilih, da povežem spletno banko in Rekono račun? Kaj to pomeni?
Če vam spletna banka ob prijavi ne ponudi možnosti povezovanja z Rekono, potem ste vaš Rekono račun, kot kaže, že uspešno povezali z enim od digitalnih kanalov, ki jih imate pri banki (običajno z mobilno banko) in že imate visoko raven zaupanja v Rekono e-identiteto. To pomeni, da se lahko z Rekono računom že prijavljate v spletno banko (pri prijavi izberite možnost "Prijava z e-identiteto Rekono").
4. Ob prijavi v mobilno banko in po povezavi Rekono računa, ki sem ga ustvaril v postopku (oziroma imel že od prej), mi mobilna banka zahteva vpis identifikacijskega ključa, kaj to pomeni?
To pomeni le, da povezavo Rekono računa (ki še nima zadostne, to je visoke ravni zaupanja) in mobilne banke poskušate izvesti na napravi, kjer mobilne banke, kot kaže, sploh še nimate aktivne (morda gre za novo napravo, morda ste staro aplikacijo mobilne banke izbrisali in ponovno namestili novo aplikacijo namesto, da bi mobilno banko le posodobili). Ker se v mobilno banko zato ne morete prijaviti na stari način (s PIN, geslom ali biometrijo) si tako tudi ne morete dvigniti raven zaupanja v e-identiteto Rekono. Predlagamo, da povezavo Rekono računa in mobilne banke naredite na napravi, kjer imate mobilno banko še aktivno (pred tem posodobite še aplikacijo mobilne banke na najnovejšo verzijo). Če mobilne banke na drugih napravah nimate aktivne, lahko Rekono račun povežete in dvignete na visoko raven zaupanja tudi prek spletne banke, v katero se prijavite z enim od starih načinov (stari načini so Prijava z OTP čitalcem kartic, Prijava s kvalificiranim digitalnim potrdilom, Prijava z uporabniškim imenom in geslom), ne pa z načinom "Prijava z e-identiteto Rekono". Če pa nimate drugega aktivnega kanala, prek katerega si lahko dvignete raven zaupanja v Rekono e-identiteto, pa prosimo, obiščite banko, kjer vam bomo na podlagi fizične identifikacije izdali identifikacijski ključ za Rekono račun, tega pa boste nato uporabili ob povezovanju Rekono z izbrano digitalno bančno potjo (npr. mobilno banko).
5. Sem uporabnik spletne banke, Rekono račun sem si po navodilih banke ustvaril malo pred pričetkom prehoda na Rekono 25.4.2022. Ob prijavi v spletno banko z načinom "Prijava z e-identiteto Rekono" mi spletna banka javi, da raven zaupanja v e-identiteto ni dovolj visoka.
V spletno banko se prijavite z enim od starih načinov (stari načini so Prijava z OTP čitalcem kartic, Prijava s kvalificiranim digitalnim potrdilom, Prijava z uporabniškim imenom in geslom) in povežite vaš Rekono račun po navodilih na teh spletnih straneh (dostopne tudi iz glavne menijske navigacije). Po uspešni povezavi Rekono računa bo raven zaupanja v vašo Rekono e-identiteto dvignjena na visoko stopnjo. Ob ponovni prijavi v spletno banko boste lahko izbrali način "Prijava z e-identiteto" in se z Rekono računom uspešno prijavili v spletno banko.
6. Ali moram za uporabo Rekono računa pri pravni osebi ustvariti nov, ločen Rekono račun? Ko namreč to poskušam narediti, mi Rekono sistem javi, da je davčna številka že zasedena.
Rekono račun je vedno vezan na fizično osebo, ki je lahko pri banki na določenem digitalnem kanalu imetnik, ali pa je na digitalnem kanalu pooblaščena. V digitalne kanale banke, na katerih je fizična oseba imetnik ali pa pooblaščena oseba in ji je digitalni kanal vklopljen, se lahko prijavlja z isto e-identiteto Rekono (to je e-identiteto visoke ravni zaupanja) na podlagi davčne številke. Davčna številka je lahko prijavljena le na enem Rekono računu.
Uporabnik poslovne digitalne bančne poti se torej prijavi vanjo z istim Rekono računom, kot ga uporablja za dostopanje do osebnih digitalnih bančnih poti pri banki.
7. Pooblaščen/a sem na ženini/moževi mobilni banki, vendar ko poskusim povezati svoj Rekono račun s tem dostopom, mi to ne uspe. Zakaj?
To pomeni, da vam je žena dala v uporabo svojo mobilno banko na vaši napravi in dejansko nimate pooblaščenega dostopa do ženine mobilne banke, ki bi bil vezan na vašo davčno številko in bi tako povezali vaš Rekono račun z vašim pooblaščenim dostopom. Prosimo, da se v tem primeru z imetnikom računa oglasite v banki in uredite pooblaščeni dostop do želene bančne poti.
8. Na isti mobilni napravi uporabljam mobilno banko za fizične osebe in mobilno banko za pravne osebe. Mobilno banko za osebni račun sem že uspešno povezal/a z Rekono, težave pa imam pri mobilni banki za pravne osebe, saj je ne uspem aktivirati oz. me vsakič prijavi v moj osebni dostop. Kakšen je postopek?
Po tem, ko na vstopnem zaslonu mobilne banke namesto osebnega izberete uporabniški račun za podjetje, vas mobilna aplikacija pozove k povezovanju izbranega uporabnika z Rekono računom, kjer sledite postopku in začnete s prijavo. Po prijavi z vašim Rekonom bodite na zaslonu za izbiro uporabnika, za katerega želite aktivirati mobilno banko (zaslon, kjer potrjujete tudi strinjanje s splošnimi pogoji), pozorni na to, da ponovno izberete poslovnega uporabnika. Tako boste lahko uspešno nadaljevali s postopkom in aktivirali mobilno banko tudi za izbranega poslovnega uporabnika.
9. Rekono oz. aplikacija Rekono OnePass zahteva, da izberem bančno kartico, vendar N Banke ni na seznamu. Kaj lahko naredim?
Priporočamo, da Rekono računa ne ustvarjate prek mobilne aplikacije Rekono OnePass. Rekono račun lahko od 25.4. dalje ustvarite v samem postopku povezovanja spletne ali mobilne banke z Rekono računom. Tudi, če ste mobilno aplikacijo Rekono OnePass registrirali zato, da se boste z njo prijavljali v digitalne bančne poti pri N Banki, lahko korak za izbiro bančne kartice v aplikaciji Rekono OnePass enostavno preskočite, saj za uporabnike pri N Banki ni relevanten.
10. Ali se Rekono (Rekono OnePass) pri N Banki uporablja za potrjevanje spletnih nakupov?
Rekono OnePass mobilna aplikacija se ne uporablja za potrjevanje spletnih nakupov z Mastercard karticami N Banke (debetna Mastercard, Ide@l Mastercard). Za potrjevanje spletnih nakupov se tako kot do zdaj uporabljata mŽeton v mobilni banki in "OTP" čitalec kartic.