Navodila za povezovanje Rekono računa in mobilne banke (za fizične ali pravne osebe)
Ob prehodu na uporabo Rekono (s 25.4.2022) v mobilni banki, prosimo zagotovite, da imate na mobilni napravi posodobljeno mobilno banko oz. nameščeno najnovejšo verzijo aplikacije mobilne banke, ki se po novem imenuje Mobilna N Banka (verzija 1.19.7 za Android oz. 1.19.12 za iOS). Starejših verzij mobilne banke nikakor ne odmeščajte oz. ne odstranjujte z vaših naprav, tudi če imate nameščeno še aplikacijo mSberbank SI, temveč le posodobite aplikacijo, ki se po novem imenuje Mobilna N Banka.
Prijava z Rekono v mobilno banko oz. povezovanje Rekono računa z mobilno banko poteka (koraki popisani v nadaljevanju) tako, da najprej izvedete prijavo z Rekono računom (oziroma Rekono račun ustvarite tekom postopka), nato dovolite mobilni banki dostop do Rekono računa, nato pa to potrdite še z že znano prijavo v mobilno banko s PIN oz. vstopnim geslom oz. biometričnimi značilnostmi. S potrditvijo vaše istovetnosti s pomočjo aktivne mobilne banke na napravi se raven zaupanja v vaš Rekono račun dvigne na najvišjo stopnjo, Rekono račun pa se uspešno poveže z mobilno banko.
Predpogoj za uspešno povezovanje Rekono računa in mobilne banke je, da imate na napravi že aktivno mobilno banko, ki vam omogoča dvig ravni zaupanja v Rekono račun, ali pa že Rekono račun visoke ravni zaupanja.
Če uporabljate poleg mobilne banke tudi spletno banko in če imate morebiti težave pri povezovanju mobilne banke in Rekono, si lahko Rekono e-identiteto ustrezne ravni zaupanja za prijavo v mobilno banko uredite tudi s povezavo Rekono računa in spletne banke.
Rezultat uspešnega povezovanja mobilne banke z Rekono je Rekono račun z visoko (najvišjo) stopnjo zaupanja v e-identiteto uporabnika. Z Rekono računom najvišje stopnje zaupanja se lahko kot uporabnik pri banki prijavljate v vse aktivne servise spletne ali mobilne banke, ki jih kot uporabnik imate odprte pri banki, ne glede na to ali na svojih osebnih servisih kot fizična oseba ali pa kot pooblaščeni uporabnik na servisih pri pravnih osebah. Če ste torej prek ene od bančnih poti, ki jih pri banki že uporabljate (spletna banka za fizična osebe, spletna banka za pravne osebe, mobilna banka za fizične osebe ali mobilna banka za pravne osebe) stopnjo zaupanja v svoj osebni Rekono račun že dvignili na najvišjo raven zaupanja, se boste s tem Rekono računom lahko nemoteno prijavljali v vse navedene servise pri banki.
V primeru težav ali dodatnih vprašanj pokličite Kontaktni center banke.
Pomembno: Ob prehodu zagotovite, da imate dostop do vseh vaših avtentikacijskih elementov (ne le avtentikacijskih elementov, ki ste jih pridobili prek banke, temveč tudi vaših kvalificiranih digitalnih potrdil) samo vi in nihče drug, saj v nasprotnem obstaja nevarnost, da si nekdo drug s pomočjo omenjenih elementov ustvari vašo e-identiteto. Če je potrebno, si pred prehodom preventivno zamenjajte vsa vstopna gesla in PIN številke in pridobite fizični nadzor nad vašimi kvalificiranimi digitalnimi potrdili. Avtentikacijski elementi, ki jih lahko zamenjate, so opisani v splošnih pogojih zadevne digitalne bančne poti in so npr. vstopno geslo ali PIN za spletno banko ali mobilno banko - za fizične osebe ali za pravne osebe, PIN številka bančne kartice (osebne ali poslovne), naprava z aktivno mobilno banko, ipd.