Navodila za povezovanje Rekono računa in spletne banke (za fizične ali pravne osebe)
Pred pričetkom prehoda na Rekono, ki bo 25.4.2022, priporočamo, da si ustvarite (če ga še nimate) oz. pripravite vaš Rekono račun (Rekono račun z že vpisanimi vsemi osebnimi podatki in davčno številko).
Po tem, ko banka vklopi možnost prijave z Rekono v spletno banko 25.4.2022 v jutranjih urah, bo povezovanje spletne banke z Rekono obvezno za vse uporabnike spletne banke, po prijavi v spletno banko z enim od obstoječih načinov.
Prijava z Rekono v spletno banko oz. povezovanje Rekono računa s spletno banko poteka (koraki popisani v nadaljevanju) tako, da se najprej prijavite v spletno banko, kjer boste bo uspešni prijavi pozvani, da povežete vaš Rekono račun. Po kliku na povezave boste preusmerjeni na stran za prijavo z Rekono računom, kjer izvedete prijavo z Rekono računom (oziroma Rekono račun ustvarite tekom postopka), nato pa dovolite spletni banki dostop do Rekono računa. S potrditvijo vaše istovetnosti s pomočjo aktivne spletne banke se raven zaupanja v vaš Rekono račun dvigne na najvišjo stopnjo (če že ni najvišje stopnje), Rekono račun pa se uspešno poveže s spletno banko.
Predpogoj za uspešno povezovanje Rekono in spletne banke je, da imate aktiven dostop do spletne banke že od prej (torej pred 25.4.2022), kar vam omogoča dvig ravni zaupanja v Rekono račun ali pa že zadostno raven zaupanja v Rekono račun (tj. najvišjo stopnjo).
Če uporabljate poleg spletne banke tudi mobilno banko in če imate morebiti težave pri povezovanju spletne banke in Rekono, si lahko Rekono e-identiteto ustrezne ravni zaupanja za prijavo v spletno banko uredite tudi s povezavo Rekono računa in mobilne banke.
Rezultat uspešnega povezovanja spletne banke z Rekono je Rekono račun z visoko (najvišjo) stopnjo zaupanja v e-identiteto uporabnika. Z Rekono računom najvišje stopnje zaupanja se lahko kot uporabnik pri banki prijavljate v vse aktivne servise spletne ali mobilne banke, ki jih kot uporabnik imate odprte pri banki, ne glede na to ali na svojih osebnih servisih kot fizična oseba ali pa kot pooblaščeni uporabnik na servisih pri pravnih osebah. Če ste torej prek ene od bančnih poti, ki jih pri banki že uporabljate (spletna banka za fizična osebe, spletna banka za pravne osebe, mobilna banka za fizične osebe ali mobilna banka za pravne osebe) stopnjo zaupanja v svoj osebni Rekono račun že dvignili na najvišjo raven zaupanja, se boste s tem Rekono računom lahko nemoteno prijavljali v vse navedene digitalne bančne poti pri banki.
V primeru težav ali dodatnih vprašanj pokličite Kontaktni center banke.
Pomembno: Poleg tega, da priporočamo, da si predčasno ustvarite Rekono račun in ga pripravite za prehod, pa morate pred samim prehodom obvezno zagotoviti, da imate samo vi dostop do vseh vaših avtentikacijskih elementov (ne le avtentikacijskih elementov, ki ste jih pridobili prek banke, temveč tudi vaših kvalificiranih digitalnih potrdil) samo vi in nihče drug, saj v nasprotnem obstaja nevarnost, da si nekdo drug s pomočjo omenjenih ustvari vašo e-identiteto. Če je potrebno, si pred prehodom preventivno zamenjajte vsa vstopna gesla in PIN številke in pridobite fizični nadzor nad vašimi kvalificiranimi digitalnimi potrdili. Avtentikacijski elementi, ki jih lahko zamenjate so opisani v SPP in so npr. vstopno geslo ali PIN za spletno banko ali mobilno banko - za fizične osebe ali za pravne osebe, PIN številka bančne kartice (osebne ali poslovne), naprava z aktivno mobilno banko, ipd.