Osebne finance Mikro podjetja in podjetniki Srednja in velika podjetja

Visoka stopnja varnosti

Varnost

Pri Mobilni N Banki uporabljamo visoko stopnjo zaščite in sodobne varnostne mehanizme.

Pri prenosu podatkov uporabljamo najsodobnejše metode kriptiranja. Podatki, ki se izmenjajo med aplikacijo Mobilna N Banka in bančnim sistemom so kodirani z uporabo algoritmov, ki omogočajo visoko stopnjo varnosti.

Aplikacija uporablja algoritem, ki omogoča časovno odvisnost parametrov in ima samo enkratno veljavnost. Vstop v aplikacijo je možen z osebnim geslom, ki je poznano samo uporabniku. Aplikacija uporabnika samodejno odjavi ob neaktivnosti.


6 nasvetov za varnejšo uporabo mobilne banke

Omejitev zneska plačil

Aplikacija vam omogoča tudi omejitev skupnega zneska plačil izvedenih prek mobilne banke. Za zagotavljanje dodatne varnosti je v aplikacijo vgrajena kontrola na skupen znesek plačil izvedenih preko mobilne banke v sklopu enega dne.

Privzeta vrednost je nastavljena ob namestitvi aplikacije. Najvišji dovoljeni znesek izvedenih plačil prek mobilne banke lahko kadarkoli spremenite v prijavljenem delu aplikacije in ga zaradi varnosti potrdite z vnosom gesla za prijavo v aplikacijo.


Varujte svojo mobilno napravo

Mobilne naprave z aktivno mobilno banko nikoli ne puščate brez nadzora. Ob zamenjavi ali prodaji mobilne naprave odstranite aplikacijo Mobilna N Banka z naprave.

V primeru izgube ali kraje mobilne naprave nam to čim prej sporočite. V takem primeru priporočamo tudi deaktivacijo mobilne banke. Aplikacijo lahko deaktivirate na brezplačni telefonski številki 080 22 65 ali v matični poslovalnici.

Po deaktivaciji prijava v aplikacijo ni več mogoča. Tudi sicer mobilne banke ne more uporabljati druga oseba, ker ne pozna vašega vstopnega gesla. Napravo lahko ponovno aktivirate z obiskom banke.

Preberite si:

Varnostna priporočila za Mobilno N Banko PDF, 205 KB

E-priročnik ABC varnosti in zasebnosti na mobilnih napravah PDF, 2611 KB

Izberite možnost vstopa s prstnim odtisom

Če za odklepanje vaše mobilne naprave uporabljate prstni odtis, lahko ta isti prstni odtis uporabite tudi za hitrejši in še bolj varen vstop v mobilno banko.


Izberite ustrezno geslo ali PIN kodo

Geslo za prijavo mora vsebovati vsaj 6 znakov, pri tem izberite vsaj eno veliko in vsaj eno malo črko. Geslo NE sme vsebovati vašega imena, priimka ali uporabniškega imena (tako s šumniki kot tudi brez).

Geslo prav tako ne sme vsebovati imena aplikacije ali naziva banke. Primer: komitent Sašo Novak z uporabniškim imenom snovak tako ne more uporabiti gesla, ki vsebuje naslednje besede: sašo, saso, novak, snovak, banka, NBanka.

PIN koda mora vsebovati 4 številke. Izogibajte se predvidljivim kombinacijam (npr. vaša letnica ali datum rojstva, 1111, 1234 in podobno).


Varujte svoje geslo in PIN kodo

Vstopno geslo in PIN koda sta znana samo vam. Poskrbite, da gesla ali PIN kode nikamor ne zapisujete v papirni ali elektronski obliki in ju ne izdate drugim osebam.

Vstopno geslo ali PIN kodo lahko kadarkoli spremenite v prijavljenem delu aplikacije.


Varno uporabljajte aplikacijo

Uporabljajte varnostne funkcije, ki jih omogoča vaša naprava. Razmislite o uporabi dodatnih varnostnih tehnologij in namestitvi antivirusne programski opreme.
Oglejte si seznam priporočenih antivirusnih programov.

Po koncu uporabe se vedno odjavite iz aplikacije. Sicer aplikacija ostane aktivna tudi v ozadju, dokler ne preteče dovoljeni čas neaktivnosti v aplikaciji.

Ne shranjujte osebnih informacij in informacij o mobilni banki na svoji mobilni napravi.

Pomembno je, da aplikacijo in posodobitve vedno nameščate le iz trgovin Google Play, App Store ali Huawei AppGallery. Uporaba aplikacije na napravah, ki imajo omogočen korenski dostop do sistema (root, jailbreak) ni priporočljiva.

Priporočamo vam, da mobilne banke ne uporabljate v nezavarovanih omrežjih, saj je takšna uporaba lahko tvegana.



Naročite Poslovno mobilno N Banko

Izpolnite obrazec in si zagotovite

  • rezervacijo termina v poslovalnici, ki vam omogoča vklop brez nepotrebnega čakanja

Po izpolnitvi obrazca vas bomo poklicali in se dogovorili za termin obiska v poslovalnici.

Tam boste prejeli aktivacijske podatke in že takoj boste lahko začeli uporabljati mobilno banko.

Za več informacij nas lahko pokličete na 080 22 65.

 

Telefonu


Pomoč uporabnikom in dodatne informacije