Osebne finance Mikro podjetja in podjetniki Srednja in velika podjetja

Aktivacija z aktivacijsko povezavo, prejeto na vaš e-poštni naslov

Na e-poštni naslov boste prejeli aktivacijsko povezavo z vašim uporabniškim imenom in navodili za naslednje korake. 

S klikom na aktivacijsko povezavo boste preusmerjeni na prijavno stran spletne banke, kjer boste vpisali vaše uporabniško ime in enkratno geslo, ki ste ga ob kliku na aktivacijsko povezavo prejeli v SMS sporočilu. 

Nato boste določili še vaše novo stalno vstopno geslo in prijavo v novo banko potrdili še z SMS žetonom, prejetim na mobilno številko. Po vpisu SMS žetona boste uspešno prijavljeni v novo spletno banko.


Postopek po korakih

Kliknete na aktivacijsko povezavo, prejeto v aktivacijskem e-poštnem sporočilu:

aktivacija-ap-aktivacijska povezava


Preusmerjeni boste na prijavno stran spletne banke, kjer vpišete enkratno geslo, prejeto na mobilni telefon, in če je potrebno, tudi uporabniško ime, prejeto v aktivacijskem e-poštnem sporočilu.

Po uspešnem vpisu enkratnega vstopnega gesla določite novo vstopno geslo:


Po določitvi novega vstopnega gesla je aktivacija končana, prijavo le še potrdite z vpisom SMS žetona, prejetega na vašo mobilno telefonsko številko.


Po vpisu prejetega SMS žetona na zadnjem koraku boste uspešno prijavljeni v novo spletno banko.


Kako uspešno dokončati aktivacijo z aktivacijsko povezavo v primeru težav

Če aktivacije z aktivacijsko povezavo po kliku nanjo in opisanem postopku iz določenih razlogov ne boste uspeli v prvo izpeljati, lahko prejeto aktivacijsko povezavo že po nekaj minutah ponovno uporabite. Aktivacijska povezava je namreč uporabna vse dokler aktivacija ni uspešno izvedena - to je, ko uspešno določite novo vstopno geslo.

Če aktivacije vseeno ne uspete izpeljati do konca, je morda vzrok v tem, da ste oddali napačno mobilno številko. V primeru, ko ne prejmete SMS sporočil, lahko aktivacijo dokončate tudi tako, da preklopite na aktivacijo s kartico in OTP čitalcem (izberete »Prijava z OTP čitalcem kartic«), kot predhodno opisano, če ste seveda imetnik kartice in imate OTP čitalec kartic.

V primeru, da kartice nimate, SMS sporočil pa ne prejmete, bo moral zakoniti zastopnik poslovnega subjekta v banki urediti pravilnost vaših kontaktnih podatkov, z Zahtevkom za uporabo ali spremembo podatkov spletne banke Poslovna spletna N Banka.


Prijava in uporaba

Po uspešni aktivaciji lahko pričnete z uporabo nove spletne banke. Spoznajte nove načine dostopa in funkcionalnosti.

Prijava in uporaba Funkcionalnosti


Postanite uporabnik poslovne spletne N Banke


Telefonu