Prijava reklamacije transakcije s karticami Mastercard - Brez obiska poslovalnice!*

Če za katerokoli transakcijo na vašem izpisku menite, da je napačna, je niste odobrili ali ste zaznali kakršnokoli drugo nepravilnost pri poslovanju s kartico Mastercard, vas prosimo, da izpolnite spodnji obrazec in nam ga pošljete v obravnavo.

Z izpolnjenim obrazcem lahko vložite reklamacijo za naslednje vrste nepravilnosti pri poslovanju s kartico Mastercard:

ideal-kartici-240x170px_2023


Neodobrena transakcija plačila s kartico - Nakupa niste opravili sami oziroma na kartičnem računu nimate pooblaščene osebe, ki bi nakup lahko opravila.

Izplačilo gotovine na bankomatu - Bankomat vam ni izplačal celotnega zneska, za katerega je bremenjen vaš kartični račun.

Napačen znesek bremenitve - Vaša kartica je bila bremenjena v višjem znesku od dejanskega nakupa.

Plačano z drugimi plačilnimi sredstvi - Sporna transakcija je bila plačana z drugim plačilnim sredstvom (na primer z gotovino, drugo kartico, bančnim nakazilom, ...), bremenjena pa je bila vaša Mastercard kartica.

Blago ni bilo dostavljeno - Kupljeno blago bi skladno s pogoji poslovanja trgovca morali že prejeti, vendar ste prejeli le bremenitev za kartično transakcijo, plačanega blaga pa ne.

Preklicana rezervacija - Hotelsko rezervacijo ste preklicali v rokih, objavljenih s strani ponudnika, vaša kartica pa je bila vseeno bremenjena.

Dvojna bremenitev - Za eno naročilo blaga ali storitev ste bili bremenjeni dvakrat.

Kreditna transakcija ni knjižena - Trgovec je za vrnjeno blago naredil dobropis (vračilo na kartico), vendar na izpisku transakcija ni knjižena.

Preklicana storitev - Naročilo storitve ste preklicali, ponudnik storitev pa jo še vedno zaračunava.

Blago je poškodovano ali ne ustreza opisu - Dostavili so vam poškodovano blago oziroma dostavljeno blago ne ustreza opisu naročenega blaga. Trgovca ste kontaktirali, vendar odgovor ni bil pozitiven ali ga niste prejeli.

Transakcija ni bila končana - Na spletni strani ponudnika blaga ali storitev ste želeli opraviti nakup, vendar tega ni bilo mogoče dokončati. Spletna stran je javila napako, naročenega blaga ali storitve niste prejeli, kartica pa je bila bremenjena za znesek plačila.

Na osnovi posredovanega obrazca bomo izvedli postopek reklamacije pri kartičnem sistemu Mastercard. V kolikor bomo za izvedbo postopka potrebovali dodatne informacije, vas bomo kontaktirali.


Prijavite reklamacijo transakcije na daljavo, brez obiska poslovalnice

Prijavi reklamacijo transakcije prek spleta - 750x500px.

Za prijavo reklamacije potrebujete:

  • dostop do interneta
  • kartico Mastercard
  • OTP čitalec ali mŽeton v Mobilni N Banki (le za prijavo reklamacije vrste "NEODOBRENA"),
  • elektronski naslov in mobilno številko, ki ju že uporabljate pri komunikaciji z banko,
  • le nekaj minut svojega časa.

Še ne uporabljate Mobilne N Banke in mŽetona? Naročite vklop mobilne banke na daljavo ali pa jo brezplačno vklopite v Spletni N Banki in nato brezplačno aktivirajte mŽeton.

Ne morete prijaviti reklamacije transakcije na daljavo? Prijavo reklamacije lahko opravite tudi v najbližji poslovalnici N Banke.

Vklop na daljavo je možen tudi za druge digitalne storitve, kot sta Spletna N Banka in Flik za takojšnja brezplačna nakazila med uporabniki slovenskih bank.


Pogosta vprašanja in odgovori


 

Zanima me
PRIJAVA REKLAMACIJE
S KARTICAMI MASTERCARD

Izpolnite obrazec in nam pošljite svoje vprašanje. V najkrajšem času vas bo kontaktiral svetovalec.

Telefonu



*Za dokončanje postopka prijave reklamacije sporne transakcije s karticami Mastercard je potrebno izpolniti in priložiti tudi PDF obrazec (interaktivni PDF). V postopku prijave reklamacije obrazec prenesete na svoj računalnik oz. napravo ter ga izpolnite v elektronski obliki. Izpolnjen PDF obrazec in morebitne dodatne priloge nato naložite v spletni obrazec. Dovoljeni formati prilog so .pdf, .jpg, .jpeg in .png.