Podjetje Valicon je v junijski raziskavi pripravilo analizo zadovoljstva poslovnih strank na področju bančnega poslovanja s pravnimi osebami. Stranke so v segmentih velikih podjetij in malih ter srednjih podjetij izrazile izredno visoko zadovoljstvo.
Spletna raziskava je bila razdeljena na dva segmenta. Prvi segment je obsegal velika podjetja, drugi pa mala in srednja podjetja. Sodelovalo je več kot 100 poslovnih partnerjev N Banke. Pri pregledu splošnega zadovoljstva so stranke izrazile izredno visoko zadovoljstvo. Skupaj je bil seštevek zadovoljnih strank 92-odstoten. Sem spadajo stranke, ki so zelo zadovoljne ali zadovoljne. Dobra četrtina vseh sodelujočih se je opredelila kot popolnoma zadovoljnih.
Indeks zadovoljstva strank (CSI*) je bil segmentiran v 3 segmente zadovoljstva. Pri malih in srednjih podjetjih jih je kar 19-odstotkov popolnoma zadovoljnih in so podali najvišjo oceno. Segment malih in srednjih podjetij je dosegel indeks 72, kar je med najvišjimi indeksi zadovoljstva v storitvenem sektorju. V segment popolnoma zadovoljnih se je uvrstilo nekoliko manj sodelujočih v raziskavi (15-odstotkov).
Pri obeh segmentih obstajajo razlike, ki so vezane glede na pričakovanja na način poslovanja. Malim in srednjim podjetjem so pomembnejši partnerski odnos in rešitve, ki ustrezajo njihovim potrebam. Na drugi strani velika podjetja kot pomembno poudarjajo razumevanje potreb, odzivnost v primeru težav, cena, stabilnost poslovanja in način reševanja težav.
Dober odnos do stran, odzivnost, hitrost …
V raziskavi je bilo ocenjeno tudi delo skrbnikov oziroma svetovalcev. V obeh segmentih je bilo ocenjeno kot zelo dobro, svetovalci so ocenjeni izredno visoko. Pri ocenjevanju je treba poudariti vprašanje ali N Banka dosega pričakovanja strank. Kar 82-odstotkov anketirancev je odgovorilo, da N Banka izpolnjuje pričakovanja. Okroglih 10-odstotkov strank je odgovorila, da banka celo presega pričakovanja.
Med prednostmi, ki odlikujejo N Banko in bi jo obstoječe stranke priporočile svojemu poslovnemu partnerju so na prvih štirih mestih dober odnos do stran, odzivnost, hitrost in fleksibilnost.
*CSI - indeks zadovoljstva predstavlja oceno zadovoljstva stranke in je izračunan na podlagi ocen zadovoljstva s posameznimi elementi.