Reševanje pritožb

Proces reševanja pritožb je pomemben del naše usmeritve k zagotavljanju zadovoljstva strank in takojšnemu odzivu na njihove potrebe.

V N Banki d.d. posvečamo ustreznemu reševanju pritožb posebno pozornost, zato smo vzpostavili sistem/obrazec, ki vam olajša posredovanje pritožb, nam pa omogoča, da se nanje kar najhitreje odzovemo.

V kolikor niste zadovoljni s storitvami naše banke, vas vljudno prosimo, da nam pritožbo posredujete s pomočjo spodnjega spletnega obrazca.

Kontaktni podatki

E-pošta: pritozbe@nbanka.si

Naslov: Enota za pritožbe,
N Banka d.d.,
Dunajska cesta 128a, 1000 Ljubljana


Izpolnite obrazec

Telefonu

Vse pritožbe strank obravnavamo skrbno, hitro in objektivno v okviru implementiranih postopkov obravnavanja pritožb ter v skladu z veljavno zakonodajo in predpisi. Več informacij o pritožbenem postopku N Banke d.d. najdete v Pravilniku o pritožbenem postopku in izvensodnem reševanju sporov ter Pravilih postopka za izvensodno reševanje potrošniških sporov.