Osebne finance Mikro podjetja in podjetniki Srednja in velika podjetja
  • Kaj je moje razpoložljivo stanje?

    Razpoložljivo stanje je dejansko stanje na vašem računu, povečano za znesek morebitne dovoljene prekoračitve sredstev na računu in zmanjšanem za zadržana sredstva.
  • Kaj ni vključeno v mojem razpoložljivem stanju?

    V kolikor imate določen del sredstev vezan ali zamrznjen, z njim ne morete razpolagati, dokler se ta ponovno ne sprosti in zato ni del vašega razpoložljivega stanja.
  • Kaj je razlika med stanjem na računu in razpoložljivim stanjem?

    Stanje na vašem računu je celoten znesek, ki ga imate na računu. Razpoložljivo stanje pa je dejansko stanje na vašem računu, povečano za znesek morebitne dovoljene prekoračitve sredstev na računu in zmanjšanem za zadržana (vezana in zamrznjena) sredstva.
  • Kako lahko pogledam zgodovino aktivnosti na mojem računu?

    Na spletni banki izberete zavihek Moja banka, izberete račun, katerega zgodovino aktivnosti želite videti in kliknete na postavko Promet.
  • Kako lahko natisnem svoje mesečne izpiske?

    Za tiskanje mesečnega izpiska na izbranem računu kliknete postavko Izpiski. Pojavi se vam tabela, ki ima možnost prenosa PDF mesečnih izpiskov. Izpiski se bodo po kliku na ikono shranili v PDF obliko, ki jo lahko to tudi natisnete.
  • Kako lahko izvozim izpis prometa?

    Izpis prometa lahko dobite v Excell ali PDF obliki. Do izpisa prometa dostopate preko prometne tabele na začetni strani Moja banka oz. posamezne tabele na straneh izbranega računa. V zgornjem desnem kotu tabele kliknete na ikono Izvoz, ki vam bo ustvarila Excell datoteko.
  • Kako izvedem aktivacijo spletne N Banke?

    Aktivacijo morate narediti pred prvo uporabo spletne N Banke. Poteka lahko na dva različna načina.

    Če ste že lastnik plačilne kartice N Banke, lahko izbirate med aktivacijo s plačilno kartico ali aktivacijo preko aktivacijske spletne povezave.

    Če plačilne kartice nimate, vam je na voljo zgolj aktivacija preko aktivacijske spletne povezave.

  • Kako dostopam do spletne banke?

    Povezavo najdete na spletni strani: https://www.nbanka.si/

    Dostop do spletne banke

    Ali pa dostopate neposredno na: https://e.nbanka.si

    Spletna N Banka

  • Težave pri prijavi v spletno N Banko

    V primeru težav pri prijavi v spletno N Banko vas prosimo, da upoštevate spodnje nasvete v zvezi z brisanjem spletnih piškotkov in dodajanja spletne banke med varne strani.

    Za uporabnike spletnega brskalnika Internet Explorer

    Za uporabnike spletnega brsklanika Chrome

    Za uporabnike spletnega brskalnika Mozilla Firefox

  • Kako nastavim brskalnik Internet Explorer za dostop do spletne banke?

    Potrebno je dodati domeno e.nbanka med zaupanja vredne spletne strani.

    Najprej izberite "Internetne možnosti (Tool/Internet options)".

    IE-slika 1

    V oknu Internet options kliknite na zavihek "Zasebnost (Privacy)".

    IE-slika 2

    V »Nastavitvah (Settings)« kliknite na »Strani (Sites)«.

    IE-slika 3

    Vnesite domeno nbanka.si in ji s tem dovoite, da lahko uporablja cookie.

    IE-slika 4

    IE-slika 6

    S klikom na "Zasebnost napredno (Privacy Advanced)" omogočite cookie in dovolite "Always session" cookies.

    IE-slika 6

    IE-slika 7

    Nastaviti je potrebno dovoljenja za pop-up okna.

    Pod zavihkom "Zasebnost (Privacy)" izberite "Nastavitve (Settings)" in označite stran e.nbanka.si kot dovoljeno za pop up okna.

    IE-slika 8

    IE-slika 9

    Na koncu izbire potrdite.

    IE-slika 10

    IE-slika 11

  • Kako nastavim brskalnik Chrome za dostop do spletne banke?

    Najprej si morate deblokirati spletne piškotke in omogočiti spletne piškotke za stran e.nbanka.si.

    Izberite meni za nastavitve »Customized And Control Google Chrome« in kliknite na »Nastavitve (Settings)«.

    Chrome-slika 1

    Nato izberite sklop "Napredno (Advanced)".

    Chrome-slika 2

    Izberite "Nastavitve vsebine (Contect settings)".

    Chrome-slika 3

    Izberite "Spletni piškotki (Cookies)".

    Chrome-slika 4

    Nastaviti morate dovoljenje za shranjevanje in branje spletnih piškotkov ali Cooki-jev. Odblokirate cookie in s tem dovolite »Dovoli stranem shranjevati in brati podatke iz spletnih piškotkov (Alow sites to save and read cookie data)«.

    Chrome-slika 5

    Vnesite stran spletne banke e.nbanka.si med dovoljene. Pri izbiri "Dovoli (Allow)" kliknete na »Add«. Vnesete e.nbanka.si in potrdite s klikom na "Dodaj (Add)".

    Chrome-slika 7

    Spletno banko si morate nastaviti tudi med zaupanja vredne spletne strani.

    V zogrnjem desnem kotu brskalnika kliknite na gumb za meni.

    Chrome-slika 8

    Izberite nastavitve.

    Chrome-slika 9

    V nastavitvah na dnu kliknite na "Napredno (Advanced)".

    Chrome-slika 10

    Poiščite "Sisteme (System)" in kliknite na "Odpiranje nastavitev strežnika proxy (Open proxy settings)".

    Chrome-slika 11

    Tam izberite zavihek "Varnost (Security)".

    Chrome-slika 12

    Izberite "Zaupanja vredne strani (Trusted sites)".

    Chrome-slika 13

    Kliknite "Strani (Sites)".

    Chrome-slika 14

    Vnesite URL in kliknite "Dodaj (Add)".

    Chrome-slika 15

    Na koncu potrdite s klikom na "Zapri (Close)".

     

  • Kako nastavim brskalnik Mozilla Firefox za dostop do spletne banke?

    Omogočiti morate "Spletne piškotke (Cookies)".

    V meniju desno zgoraj v nastavitvah izberite »Možnosti (Options)«.

    Firefox-slika 1

    Firefox-slika 2

    Nato izberite "Zasebnosti in varnost (Privacy and Security)".

    Firefox-slika 3

    Pod razdelkom "Zgodovina (History)" izberite možnost "Izberi nastavitve za zgodovino (Use custom settings for history)"

    Firefox-slika 4

    Vnesite naslov https://e.nbanka.si in potrdite s klikom na "Dovoli (Allow)".

    Firefox-slika 5

    Shranite vneseno stran s klikom na "Shrani spremembe (Save changes)".

    Firefox-slika 6

    Vnos lahko preverite s klikom na "Pokaži spletne piškotke (Show Cookies)".

    Firefox-slika 7

    Firefox-slika 8

    Nastaviti si morate dovoljenje odpiranja pop up oken za stran spletne banke.

    V meniju izberete "Vsebina (Content)".

    Firefox-slika 9

    V pop-ups delu kliknete na "Izjeme (Exceptions)".

    Firefox-slika 10

    V okno vnesete https:e.nbanka.si in potrdite "Dovolite (Allow)".

    Firefox-slika 11

    Shranite spremembe.

    Firefox-slika 12

  • Ste pozabili svoje uporabniško ime?

    Če ste pozabili vaše uporabniško ime, lahko prvotno ustvarjeno uporabniško ime najdete v e-poštnem sporočilu, ki ste ga prejeli za aktivacijo spletne banke.
    Če ste prvotno uporabniško ime naknadno spreminjali in ste to uporabniško ime pozabili, se lahko v spletno banko prijavite z OTP čitalcem kartic (in vašo Activa Maestro kartico oziroma Ide@l Mastercard kartico). Nato na strani "Profil > Osebne nastavitve" nastavite novo uporabniško ime in spremembo potrdite z OTP čitalcem.
    Pri nastavljanju uporabniškega imena priporočamo, da izberete takšno, ki je težko uganljivo in s tem poskrbite za večjo varnost vašega uporabniškega dostopa.

  • Ste pozabili svoje vstopno geslo?

    Če ste pozabili svoje vstopno geslo, se lahko v spletno banko še vedno prijavite z OTP čitalcem kartic (če niste tega načina dostopa posebej onemogočili). 

    Več si preberite na povezavi: www.nbanka.si/spletna-nbanka/pozabljeno-geslo

  • Kolikokrat lahko vpišem napačno geslo?

    Po petih (5) zaporednih napačnih vnosih vstopnega gesla ali SMS žetona, vam bomo zaradi vaše varnosti onemogočili dostop do spletne banke.

    Po treh (3) zaporednih napačnih vnosih enkratnega gesla pri dostopu s plačilno debetno ali kreditno kartico N Banke s čitalcem plačilnih kartic in s PIN kodo, vam bomo zaradi vaše varnosti onemogočili dostop do spletne banke.

  • Moje geslo je onemogočeno, kaj lahko naredim?

    Če imate prijavljen certifikat, vam spletna banka omogoča klik na Pozabljeno geslo. Prejeli boste novo aktivacijsko spletno povezavo, ki vam bo omogočila ponoven vstop v spletno banko.

    Če certifikata nimate prijavljenega, pokličite banko na 080 22 65. Banka vam bo dostop deblokirala ali posredovala novo aktivacijsko povezavo.

    Če tudi po izvedbi opisanega ne morete dostopati do spletne banke, je potreben obisk poslovalnice, kjer boste natančneje definirali težavo in vam bomo omogočili ponoven dostop. Obisk poslovalnice je v skrbi za vašo varnost nujen zaradi osebne identifikacije.

  • Kako lahko zamenjam svoje geslo?

    Če ste v spletno banko že vpisani in želite spremeniti geslo, pojdite pod vaš osebni profil, izberite osebne nastavitve in pod poglavjem Prijavni elementi vpišete novo geslo.
  • Kako pogosto naj zamenjam svoje geslo?

    Geslo menjajte vsakih nekaj mesecev, vendar naj bodo taka, da jih ne boste pozabili. Poznati ga morate samo vi, zato ga ne delite z drugimi.
  • Kakšno naj bo moje geslo?

    Geslo mora biti dolgo od 8 do 30 znakov, vsebovati mora male in velike črke, vsaj eno številko in vsaj en poseben znak.
  • Kaj so nalogi v čakanju?

    V čakalni vrsti so tisti nalogi, ki so že potrjeni, nastavljen datum plačila pa še ni potekel. Na primer – položnica ima jutrišnji datum plačila in bo zato do izvedbe v čakalni vrsti. Na prometni tabeli se nahajajo pod zavihkom Čakalna vrsta. Številka v zelenem krogcu ponazarja število nalogov, ki čakajo na izvedbo. V čakalni vrsti so tudi tekoča neobdelana plačila. Banka jih bo sprocesirala tekom današnjega plačilnega dne.
  • Kaj so nepotrjeni nalogi?

    Nepotrjeni nalogi so tisti nalogi, ki še niso potrjeni s strani uporabnika. Na prometni tabeli se nahajajo pod zavihkom Nepotrjeni. Številka v zelenem krogcu ponazarja število nepotrjenih nalogov.
  • Kaj so zavrnjeni nalogi?

    Zavrnjeni nalogi so tisti nalogi, ki so bili zavrnjeni pri obdelavi s strani banke. Na prometni tabeli se nahajajo pod zavihkom Zavrnjeni. Številka v zelenem krogcu ponazarja število zavrnjenih nalogov.
  • Kaj pomeni avtorizacija naloga?

    Avtorizacija pomeni dodatno varnostno zaščito pri spletnem poslovanju. Nalog avtoriziramo z vnosom dodatnega varnostnega gesla. Avtorizirati je potrebno vsak nalog, ki ga izvajaš prvič in je prejemnik plačila neznan. V kolikor se naredi predloga, se ta shrani v imenik, prejemnik plačila postane znan in naloga ni potrebno več avtorizirati.
  • Kako lahko pošljem reklamacijo na banko?

    Uporabnik lahko uveljavlja reklamacije za opravljena plačila ali prenose sredstev preko spletne banke po prejemu bančnega izpiska TRR oziroma sporočila po elektronski pošti ali SMS sporočilu, iz katerega je razvidno opravljeno plačilo ali prenos.

    V tabeli Promet na računu kliknite Možnosti (ikona tri pikice) pri računu, kjer želite izvesti reklamacijo. Odprli se bodo podatki o transakciji, kjer lahko spodaj izberete gumb Reklamacija. Klik vas bo usmeril na okno za sporočilo, kjer navedete razlog za reklamacijo in sporočilo pošljete. Banka vam bo odgovorila v najkrajšem možnem času.

    Reklamacije, ki izhajajo iz vsebine e-Računa, rešuje prejemnik e-Računa neposredno z izdajateljem e-Računa. Banka tovrstnih reklamacij ne rešuje. V kolikor je reklamacija tehnične narave, jo rešuje banka prejemnica e-Računa.

  • Kdaj bo moja reklamacija upoštevana?

    Banka je dolžna rešiti vsako reklamacijo takoj, oziroma najkasneje v sedmih (7) dneh po prejemu reklamacije in o rešitvi obvestiti uporabnika. Enako velja za vsako drugo reklamacijo.
  • Kako lahko naročim depozit?

    Za naročilo depozita izberite Naročila in kliknite zelen okvirček Depoziti. Odprl se bo obrazec, kjer morate izpolniti vse podatke.
  • Kako lahko naročim dvig večje količine denarja?

    Za naročilo večje količine denarja izberete Naročila in kliknite Dvig gotovine. Odprl se bo obrazec, kjer morate izpolniti vse podatke.
  • Kako lahko naročim dodatni kartico?

    Za naročilo dodatne kartice izberete Naročila in kliknite Kartice. Odprl se bo obrazec, kjer morate izpolniti vse podatke.
  • Kako lahko naročim e-račun?

    Za naročilo e-računa izberete Plačila in kliknete E-računi. Odprla se bo tabela vseh e-računov. V kolikor želite prijaviti nov e-račun, kliknite Prijava v zelenem okvirčku, desno zgoraj. Odprl se bo obrazec, kjer morate izpolniti vse podatke.
  • Kaj lahko naredim za varno uporabo spletne banke?

    • Redno spremljajte transakcije na svojih računih, vključenih v poslovanje prek e-banke.
    • Če za elektronsko poslovanje uporabljate pametne kartice ali USB ključke z nameščenim digitalnim potrdilom, ju ne puščajte v računalniku, ampak ju po zaključku dela izvlecite iz bralnika oz. računalnika ter se odjavite iz spletne banke.
    • Računalnik, na katerem uporabljate elektronsko banko, ugasnite, ko ga ne uporabljate (izven delovnega časa, v času dopusta…).
    • Nikoli nikomur ne pošiljajte občutljivih podatkov (gesla, digitalnega potrdila ipd.) prek elektronske pošte, z banko ali hranilnico komunicirajte prek sporočil v e-banki.
    • Še posebno previdnost svetujemo v primerih, ko bi neznana oseba od vas zahtevala, da ji omogočite oddaljen dostop do vašega računalnika.
    • Digitalnih certifikatov ne shranjujte na disk računalnika, ampak na t.i. pametno kartico ali pametni USB ključ.
    • Vsak sum zlorabe računalnika ali elektronske banke takoj prijavite policiji in banki oz. hranilnici.
  • Kako lahko preverim svoje nastavitve?

    Vpišite se v spletno banko in v desnem kotu zgoraj kliknite Profil. Odprejo se zavihki z nastavitvami, kjer lahko preverite vse podatke in jih po potrebi tudi spremenite.
  • Kako se zavarujem pred prevarami?

    • Varovanje identitete:
    • Podatki posredovani bankam so v uporabi le toliko časa, dokler je to potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili posredovani, izbrisani pa bodo najkasneje v šestih mesecih po vpisu podatkov v kontaktni ali spletni obrazec.

    • Varovanje PIN-a za bankomat:
    • Najlažje se pred zlorabami zaščitimo sami z varovanjem številke PIN, ki je ne delimo z drugimi, je ne hranimo zapisane v denarnici.  Prav tako primerno ravnamo s kartico, pozorni smo na sumljive naprave okoli bankomata, ob vpisovanju PIN-a stopimo bližje k bankomatu in številčnico zakrijemo.

  • Kako zavarujem svoje elektronske naprave?

    V primeru suma kraje ali zlorabe naprav, preko katerih dostopate do spletne N Banke, preko Kontaktnega centra ali v katerikoli poslovalnci N Banke d.d. zahtevajte takojšnjo blokado spletne banke.

  • Kaj storiti v primeru odtujenega telefona ali osebnega računalnika?

    Takoj obvestite policijo in sporočite na banko, da onemogočijo dostop do vaše mobilne banke.
  • Kako zavarujem svoje elektronske naprave pred virusi?

    Naložite si protivirusni program, ne odpirajte sumljivih spletnih strani redno nameščajte varnostne popravke na operacijski sistem in aplikativne programe in uporabljal varnostne funkcije, ki jih omogočajo naprave.
  • Kako lahko deaktiviram spletno banko?

    V primeru, da spletne N Banke ne želite več uporabljati, lahko podate Zahtevek za ukinitev uporabe spletne N Banke za fizične osebe, ki ga najdete na spletni strani.

    Podpisan Zahtevek oddate v eni izmed poslovalnic N Banke ali pa ga pošljete po pošti.