Ste pozabili svoje geslo za vstop v Spletno N Banko?
Kaj lahko naredite?
Če imate pri N Banki za prijavo v spletno banko registriran OTP čitalec plačilnih kartic (in v uporabniških nastavitvah spletne banke izbrano oziroma omogočeno prijavo z OTP), se lahko:
- namesto z uporabniškim imenom, vstopnim geslom in SMS žetonom,
- prijavite z debetno kartico Mastercard ali kartico Ide@l Mastercard, z OTP čitalcem kartic in enkratnim geslom.
Po uspešni prijavi z OTP čitalcem kartic lahko v uporabniških nastavitvah spletne banke spremenite vstopno geslo za prijavo z uporabniškim imenom, geslom in SMS žetonom (oziroma za prijavo s kvalificiranim digitalnim potrdilom).
Ob shranjevanju spremenjenega vstopnega gesla boste morali spremembo potrditi z vpisom enkratnega gesla z OTP čitalca kartic.
S tem bo vaše novo vstopno geslo za prijavo z uporabniškim imenom, geslom in SMS žetonom (oziroma za prijavo s kvalificiranim digitalnim potrdilom) shranjeno. Ob naslednji prijavi boste lahko uporabili novo vstopno geslo.
Če nimate OTP čitalca kartic, prosimo pokličite Kontaktni center za pomoč uporabnikom na brezplačno telefonsko številko 080 22 65 ali prijavite težavo preko spletnega obrazca. Agenti v našem centru vam bodo pomagali rešiti težavo.
Pomembno:
Po 5 zaporednih napačnih vnosih avtentikacijskih gesel, s katerokoli vrsto prijave se vaš uporabniški račun iz varnostnih razlogov samodejno zaklene (blokira).
V tem primeru prosimo pokličite brezplačno telefonsko številko 080 22 65 ali prijavite težavo preko spletnega obrazca. Agenti v našem centru za pomoč uporabnikom vam bodo pomagali rešiti težavo.